Intrebari frecvente
Completeaza, oferindu-ne cat mai multe detalii, formularul de returnari accesand pagina http://www.crissa.ro/formular-returnari. Vom raspunde reclamatiei in termen de maxim 5 zile lucratoare.
Plasarea unei comenzi online aduce o multime de avantaje printre care amintim: se poate comanda la orice ora din zi si din noapte chiar daca magazinul fizic este inchis comenzile fiind onorate in ordinea sosirii lor; poti verifica direct in contul tau si pe e-mail statusul comenzii tale; gasesti usor produsele cautate si esti la curent cu promotiile magazinului nostru.
Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate personal de Cumparator din Magazinul CRISSA preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 48 (patruzecisiopt) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
In medie, timpul de livrare al unei comenzi confirmate este intre 24-48 ore oriunde pe teritoriul Romaniei. In cazul unui volum mare de comenzi va vom anunta telefonic/e-mail despre aceasta situatie si va vom comunica timpul de livrare.
Magazinul CRISSA nu livreaza in afara teritoriului Romaniei. Puteti cere unei cunostinte/rude aflate in Romania sa comande pentru dvs.
Seria cardului cadou va putea fi folosita in continuare daca returul se face in perioada de valabilitate a cardului, altfel reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.
Magazinul CRISSA se afla in Ploiesti, Jud. Prahova, Strada Piata Victoriei, nr. 4, vizavi de McDonald's Centru.
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Magazinul CRISSA, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
O comanda activa se poate anula sau modifica scriindu-ne un e-mail la adresa office@crissa.ro sau telefonic la nr. 0723.444.089.
Veti fi notificat prin e-mail despre statusul comenzii dvs. Puteti solicita prin email sau telefonic nr. AWB pentru urmarirea comenzii. Comanda poate fi urmarita accesand pagina "Cauta transport".
Desigur! Nu trebuie decat sa selectezi optiunea "Comanda fara cont" si sa urmezi toti pasii ulteriori.
Desigur! Vei fi redirectionata catre o pagina securizata si administrata de mobilPay (NETOPIA) unde iti vei introduce datele bancare. NU stocam nicio informatie de acest tip in baza noastra de date. MobilPay il mai folosesti cu siguranta la plata altor facturi ca de exemplu: en. electrica, incalzire, abonament telefon, etc.
Cel mai rapid este sa ne suni la nr. 0723444089, insa poti sa completezi un formular in doar 1-2 minute facand click pe pictograma situata pe pagina produsului imediat langa butonul "Adauga in cos".
Dupa ce ai pus produsele tale favorite in cosul de cumparaturi, accesezi pagina "www.crissa.ro/cos-de-cumparaturi" facand click pe "COSUL MEU" (coltul din dreapta sus) iar apoi pe "VEZI COSUL" pentru varianta desktop/tableta; facand click pe pictograma cos de cumparaturi pentru varianta telefon mobil. Ulterior, in aceasta pagina, selectezi "APLICA DO DE REDUCERE", introduci codul si confirmi cu click pe butonul "APLICA CODUL". Imediat, reducerea se aplica cosului tau de cumparaturi.
Detalii gasesti aici.