Livrarea comenzilor
1. Esti tot timpul la curent cu statusul comenzii tale!
Dupa inregistrarea unei comenzi pe magazinul CRISSA.ro, poti urmari statusul acesteia in contul tau la sectiunea "Comenzile mele".

Daca doresti oricare alte informatii, in afara de cele afisate in contul tau, in legatura cu comanda ta, te rugam sa ne scrii oricand la adresa de e-mail office@crissa.ro, pe chat-ul nostru sau sa ne suni la numarul de telefon afisat pe prima pagina a site-ului in coltul din stanga sus iar noi iti vom raspunde cat mai rapid cu putinta.
2. Modalitati de livrare si costuri ale comenzii
Ai posibilitatea de alege una dintre cele trei modalitati disponibile pentru livrarea comenzii, si anume:
- Livrarea prin CURIER RAPID
- Ridicare GRATUITA din magazinul CRISSA din Ploiesti, Str. Piata Victoriei, nr. 4. (Aceasta metoda nu se aplica categoriei "Jocuri si Jucarii")
- Livrare prin Posta Romana la Oficiul Postal (Aceasta metoda nu se aplica categoriei "Jocuri si Jucarii") ATENTIE! Comanda ajunge la Oficiul Postal de pe raza localitatii de care apartii si este necesar sa o ridici personal cu prezentarea Cartii de Identitate. La valoarea comenzii se adauga DOAR 7 lei, reprezentand taxa livrare prin Posta Romana. Se accepta doar plata cu cardul pentru aceasta modalitate de livrare.
3. Modalitati de plata ale comenzii
Ai posibilitatea de alege una dintre cele trei modalitati disponibile pentru plata comenzii, si anume:
- Plata prin transfer bancar
Aceasta modalitate de plata se realizeaza in cadrul unei platforme SIGURE unde vei completa datele cardului tau. Platforma este gestionata de MobilPay cu care lucreaza marile companii din Romania.
- Plata la livrare (ramburs)
Plata comenzii se va face catre curierul sosit la usa ta pentru livrarea acesteia.
- Plata cash sau card in magazinul CRISSA din Ploiesti, Str. Piata Victoriei, nr. 4. (Aceasta metoda nu se aplica categoriei "Jocuri si Jucarii")